- Hossz : 63 mm
- Beépítési oldal: Első tengely jobb
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Hossz : 165,5 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 60 mm
- Belső fogazás, kerékoldali: 27
- Kűlső fogazás kerék oldala: 27
- specifikáció: Groove Type : Middle
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Beépítési oldal: elsőtengely
- Külső átmérő : 89,5 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 55,9 mm
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Csukló fajta: Homokinetikus csukló
- Géppel megmunkált: beszúrással a belső részen (középen)
- Kűlső fogazás kerék oldala: 28
- Porvédő: porvédővel
- Hossz : 170,5 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 81,5 mm
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Beépítési oldal: váltóoldali
- Belső fogazás, differenciál oldali: 25
- Kűlső fogazás differenciál oldala: 25
- Hossz : 181 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 35 mm
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Beépítési oldal: váltóoldali
- Kűlső fogazás differenciál oldala: 28
- Hossz : 170,5 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 81,5 mm
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Beépítési oldal: váltóoldali
- Belső fogazás, differenciál oldali: 25
- Kűlső fogazás differenciál oldala: 25
- Hossz : 216 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 56 mm
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Beépítési oldal: Első tengely jobb
- Kűlső fogazás kerék oldala: 28
- specifikáció: GrooveType:Middle
- Perem ? : 60 mm
- Belső fogazás, kerékoldali: 27
- Kűlső fogazás kerék oldala: 27
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Teljes hossz : 165,5 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 60 mm
- Belső fogazás, kerékoldali: 27
- Kűlső fogazás kerék oldala: 27
- specifikáció: Groove type Middle
- Beépítési oldal: elsőtengely
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Hossz : 165,5 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 60 mm
- Belső fogazás, kerékoldali: 27
- Kűlső fogazás kerék oldala: 27
- Sebességváltó fajta: Kézikapcsolású váltó
- Tömeg : 2,86 kg
- Hossz : 216 mm
- Hossz : 216,1 mm
- Külső átmérő : 90 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 56 mm
- Tömítőgyűrű-átmérő : 56 mm
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Beépítési oldal: Első tengely jobb
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Kűlső fogazás kerék oldala: 28
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- OE-számhoz: MB 886 679
- Szervizinformáció figyelembe veendő
- Hossz : 216 mm
- Perem ? : 56 mm
- Tömítőgyűrű-átmérő : 56 mm
- Beépítési oldal: elsőtengely
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Kűlső fogazás kerék oldala: 28
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Beépítési oldal: Első tengely jobb
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Sebességváltó fajta: Teljesen automata
- Gyártási évtől: 09/1995
- Hossz : 216 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 56 mm
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Kűlső fogazás kerék oldala: 28
- Hossz : 216,1 mm
- Külső fogazás, kerék oldala: 28
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Tömítőgyűrű-átmérő : 56 mm
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Csuklóátmérő : 89 mm
- Hossz : 213,5 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 56 mm
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Csukló fajta: Homokinetikus csukló
- Kűlső fogazás kerék oldala: 28
- specifikáció: Groove Type : Middle
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Beépítési oldal: elsőtengely
- Sebességváltó fajta: Kézikapcsolású váltó
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Beépítési oldal: elsőtengely
- Sebességváltó fajta: Kézikapcsolású váltó
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Beépítési oldal: elsőtengely
- Sebességváltó fajta: Kézikapcsolású váltó
- Gyártási évtől: 03/1991
- Minta: Montero
- Gyártási évtől: 03/1991
- Hossz : 216,1 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 56 mm
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Kűlső fogazás kerék oldala: 28
- Tömítőgyűrű átmérő : 56 mm
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Kűlső fogazás kerék oldala: 28
- specifikáció: Groove Type: Middle
- Beépítési oldal: Első tengely bal
- Beépítési oldal: Első tengely jobb
- Beépítési oldal: kerékoldali
- Sebességváltó fajta: Teljesen automata
- Gyártási évtől: 09/1995
- Perem ? : 56 mm
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Kűlső fogazás kerék oldala: 28
- Hossz : 216,1 mm
- Tömítőgyűrű átmérő : 56 mm
- Belső fogazás, kerékoldali: 25
- Kűlső fogazás kerék oldala: 28
- specifikáció: Groove Type : Middle