- Tömeg : 0,025 kg
- Beépítési mélység : 25 mm
- Hossz : 127 mm
- Külső menet : M8 x 1 mm
- Feszültség : 11 V
- Izzítógyertya kivitel: utánizzításra képes
- Kulcsnyílás: 8
- Áramerősség : 9 A
- Átmérő : 4 mm
- Beépítési mélység : 25 mm
- Teljes hossz : 126,5 mm
- Meghúzási nyomatékig : 10 Nm
- Min. meghúzási nyomaték : 8 Nm
- Törési nyomaték : 20 Nm
- Feszültség : 11 V
- Csatlakozás technika: 4 mm
- Izzítógyertya kivitel: rúdizzító
- Izzítógyertya kivitel: utánizzításra képes
- Kónusz emelkedés: 93
- Kulcsnyílás: 8 mm
- Menetméret: M8x1,0
- Áramerősség : 10 A
- Hossz 1 : 80 mm
- Hossz 2 : 24,5 mm
- Teljes hossz : 125,9 mm
- Meghúzási nyomatékig : 12 Nm
- Min. meghúzási nyomaték : 8 Nm
- Feszültség : 11 V
- Beépítési dőlés: 93 °
- Izzítógyertya kivitel: utánizzításra képes
- Kulcsnyílás: 8
- Menetméret: 4
- Gyártási évig: 08/2005
- Motorkód: D5244T
- Tömeg : 0,028 kg
- Teljes hossz : 125,9 mm
- Feszültség : 11 V
- Csatlakozás technika: PIN
- Kulcsnyílás: 8
- Menetméret: M8X1
- Áramerősség : 9 A
- Beépítési mélység : 25 mm
- Teljes hossz : 126,5 mm
- Meghúzási nyomaték : 10 Nm
- Törési nyomaték : 20 Nm
- Feszültség : 11 V
- Csatlakozás technika: 4 mm
- Izzítógyertya kivitel: rúdizzító
- Izzítógyertya kivitel: utánizzításra képes
- Kónusz emelkedés: 93
- Kulcsnyílás: 8 mm
- Menetméret: M8x1,0
- Feszültség : 11 V
- Izzítógyertya kivitel: rúdizzító
- Izzítógyertya kivitel: utánizzításra képes
- Menetméret: M8 x 1,0